Segundo a Lei 19/2013 de transparencia, acceso á información e bo goberno, as Administracións locais deben facer pública unha serie de información que queda reflectida nos 25 indicadores que a continuación se presentan. Facendo clic nos distintos indicadores será redirixido ao epígrafe do Portal no que se atopa dita información:
INDICADORES DE TRANSPARENCIA
Publícase un organigrama municipal actualizado
Publícase información sobre os responsables dos diferentes órganos, e o seu perfil
Publícanse as funcións dos órganos de Goberno municipal
Publícase a normativa de aplicación aos diferentes órganos de Goberno municipal
Publícanse as Actas e Acordos dos órganos de Goberno municipal
Publícase a masa salarial do persoal laboral municipal
Publícanse as declaracións de bens e actividades
Publícanse as resolucións de compatibilidade que afectan a empregados públicos
Publícanse os Programas e Plans de actuación municipal
Publícase unha avaliación obxectiva dos Programas e Plans municipais
Publícanse as ordenanzas e Regulamentos aprobados
Publícanse os proxectos normativos que requiren ditames preceptivos
Publícanse os contratos asinados
Publícanse as modificacións dos contratos realizados
Publícanse os desestimientos e renuncias dos contratos
Publícanse datos estatísticos sobre as adxudicacións por cada modalidade de contratación
Publícanse as subvencións e axudas públicas concedidas
Publícanse os orzamentos aprobados inicialmente
Publícanse os orzamentos aprobados definitivamente